Από 20/6 οι ανανεώσεις των Δελτίων ΑΜΕΑ – Από τα ΚΕΠ
8 Ιουνίου, 2011
Σύμφωνα με νεώτερη απόφαση του υπουργείου Υγείας & Κοιν. Αλληλεγγύης (Γενική Δ/νση Πρόνοιας) περί “Παράτασης ημερομηνίας ανανέωσης των ΚΑΡΤΩΝ ΑμεΑ από τα ΚΕΠ”, γνωστοποιείται ότι από τη Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011 θα ξεκινήσει η θεώρηση των Δελτίων από τα ΚΕΠ του νομού Καβάλας και από την Παρασκευή 1 Ιουλίου η έκδοση των Δελτίων Μετακίνησης Ατόμων με Αναπηρία για το έτος 2011.
Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη θεώρηση Δελτίων είναι τα ακόλουθα:
1) Για όσους δεν έληξε η αναπηρία απαιτείται μόνο Εκκαθαριστικό της Εφορίας Οικ. έτους 2010 ή Υπεύθ. Δήλωση του Ν.1599/86 θεωρημένη από την αρμόδια ΔΟΥ ότι δεν υποχρεούνται στην υποβολή Φορολογικής Δήλωσης.
2) Φωτοτυπία του Δελτίου Ταυτότητας.
3) Για όσους έχει λήξει η αναπηρία απαιτείται η προσκόμιση νέας απόφασης Υγειονομικής Επιτροπής.
4) Λογαριασμός Δ.Ε.Η – Ο.Τ.Ε – ΔΕΥΑΚ ή Κινητής Τηλεφωνίας, που εκδίδεται στο όνομα του δικαιούχου του Δελτίου ή Συμφωνητικό μίσθωσης κατοικίας. Σε περίπτωση που δεν προκύπτει από τα παραπάνω η μόνιμη κατοικία, τότε θα προσκομίζεται Υπεύθ. Δήλωση του Ν.1599/86.
5) Προσκόμιση Βιβλιαρίου Υγείας του κατόχου Δελτίου ΑμεΑ, στην τελευταία σελίδα του οποίου θα σημειώνεται ο Αρ. Μητρώου του Δελτίου και θα υπογράφεται από τον υπάλληλο που το θεωρεί.
Οι κάτοχοι παλαιών Δελτίων μπορούν να τα θεωρούν και στα κατά τόπους ΚΕΠ του Δήμου που ανήκουν, προσκομίζοντας τα παραπάνω δικαιολογητικά.
Για την έκδοση νέου Δελτίου Πολιτικού Αναπήρου (Κάρτα) απαιτούνται:
1) Αίτηση του ενδιαφερομένου (χορηγείται από την υπηρεσία)
2) Γνωμάτευση Πρωτοβάθμιας Υγειονομικής Επιτροπής με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω ή απόκομμα σύνταξης ΟΓΑ αναπηρίας (Α) ή Αντίγραφο Υγειονομικής Επιτροπής Ι.Κ.Α – Τ.Ε.Β.Ε – Τ.Σ.Α κ.λπ. Ταμείων.
3) Όσοι παίρνουν από την Πρόνοια επίδομα λόγω αναπηρίας δεν θα προσκομίζουν γνωμάτευση Υγειονομικής επιτροπής, αλλά πρέπει να έχουν μαζί τους το βιβλιαράκι με το οποίο πληρώνονται κάθε δυο μήνες.
4) Φωτοαντίγραφο της Αστυνομικής Ταυτότητας (διπλής όψεως)
5) Λογαριασμός Δ.Ε.Η – Ο.Τ.Ε – ΔΕΥΑΚ – Κινητής Τηλεφωνίας, που εκδίδεται στο όνομα του δικαιούχου του Δελτίου ή Συμφωνητικό μίσθωσης κατοικίας. Σε περίπτωση που δεν προκύπτει από τα παραπάνω η μόνιμη κατοικία, τότε θα προσκομίζεται Υπεύθ. Δήλωση του Ν.1599/86.
6) Φωτοαντίγραφο Εκκαθαριστικού Σημειώματος έτους 2010 από την οικεία Οικον. Εφορία και εάν δεν υποχρεούστε να υποβάλλετε Φορολογική δήλωση, θα προσκομίζεται Υπεύθ.Δήλωση του Ν.1599/86, θεωρημένη από την αρμόδια Δ.Ο.Υ
7) Προσκόμιση Βιβλιαρίου Υγείας του κατόχου Δελτίου ΑμεΑ, στην τελευταία σελίδα του οποίου θα σημειώνεται ο Αρ. Μητρώου του Δελτίου και θα υπογράφεται από τον υπάλληλο που το θεωρεί.
Η έκδοση Νέων Δελτίων ΑμεΑ θα γίνεται μόνο από την Δ/νση Δημόσιας Υγείας & Κοιν. Μέριμνας της Περιφ. Ενότητας Καβάλας.
Υπενθυμίζεται ότι οι θεωρημένες κάρτες του 2010 ισχύουν μέχρι την 5η Αυγούστου 2011.
Πηγή www.kavalanet.gr