Με τριάντα δρομολόγια καθημερινά, η σύνδεση της Θάσου με την Κεραμωτή και την Καβάλα από σήμερα
1 Ιουλίου, 2011
Το νέο δρομολογιακό πρόγραμμα των πλοίων της Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρείας Θάσου (Α.Ν.Ε.Θ.) τίθεται σε ισχύ από σήμερα και για τους επόμενους δύο μήνες, με σκοπό την καλύτερη ανταπόκριση στην επιβατική κίνηση που αναμένεται να κορυφωθεί στο χρονικό αυτό διάστημα. Πιο συγκεκριμένα, στην πορθμειακή γραμμή Θάσου (Λιμένας)-Κεραμωτής, που δέχεται τον μεγαλύτερο φόρτο επιβατών και οχημάτων, θα εκτελούνται ημερησίως 24 δρομολόγια, ενώ στην πορθμειακή γραμμή Πρίνου-Καβάλας, ο αριθμός των δρομολογίων που θα εκτελούνται σε καθημερινή βάση είναι έξι. Όσον αφορά την κατανομή των δρομολογίων αυτών, διοικητικό στέλεχος της εταιρείας είπε στον “Κ.Τ.”, ότι η διοίκηση της Α.Ν.Ε.Θ. έχει πλήρη εικόνα της κίνησης και των αναγκών, τόσο των ντόπιων όσο και των ξένων επιβατών και με γνώμονα αυτές διαμόρφωσε το νέο πρόγραμμα δρομολογίων.
Αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου και τροποποίηση του καταστατικού
Στη διοίκηση της Α.Ν.Ε.Θ. αναμένουν με αγωνία, ωστόσο, την τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της εταιρείας, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 10 Ιουλίου. Οι διοικούντες προσδοκούν στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, προκειμένου να αρχίσει η αναπτυξιακή πορεία της εταιρείας. Το νοικοκύρεμα των οικονομικών, όπως μας είπε το ίδιο διοικητικό στέλεχος, αποδίδει καρπούς. Όμως, δεν είναι αρκετό για να γίνει η εταιρεία ανταγωνιστική και να επιβιώσει στο περιβάλλον που διαμορφώνεται στο χώρο της ακτοπλοΐας. Η σκέψη για την αγορά δεύτερου αμφίπλωρου πλοίου εξακολουθεί να υπάρχει στο μυαλό των διοικούντων, αλλά για να πραγματοποιηθεί απαιτείται αύξηση της κερδοφορίας και της ρευστότητας. Η ενίσχυση της ρευστότητας, είναι και ο βασικός σκοπός της πιθανής αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου, την οποία θα αποφασίσουν οι μέτοχοι της εταιρείας στην προσεχή γενική συνέλευση. Η διοίκηση θα εισηγηθεί το διπλασιασμό του μετοχικού κεφαλαίου, ώστε να υπάρξει ικανή ρευστότητα για την κάλυψη των δανειακών, κυρίως, υποχρεώσεων του τρέχοντος έτους, αλλά και για να μπορέσει η εταιρεία να κινηθεί αναπτυξιακά. “Είναι θετικό ότι κάποιοι μέτοχοι, που έχουν την οικονομική επιφάνεια, επιθυμούν να χρηματοδοτήσουν την εταιρεία, γιατί έχουν αντιληφθεί ότι έτσι θα έχουν όφελος στο μέλλον. Ευελπιστούμε ότι θα κάνουν πράξη την επιθυμία τους στη γενική συνέλευση”, δήλωσε το στέλεχος του διοικητικού συμβουλίου. Με την αύξηση της ρευστότητας, επίσης, η διοίκηση δεν θα αναγκαστεί να καταφύγει στη λύση της εκποίησης κάποιου, ή κάποιων, από τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρείας και ειδικότερα κάποιου από τα πλοία του στόλου της. Σημαντικό, επίσης, θέμα της γενικής συνέλευσης είναι η τροποποίηση των άρθρων του καταστατικού, έτσι ώστε να εναρμονιστεί με τις διατάξεις του νόμου 2190 περί Ανωνύμων Εταιρειών. Τέλος, οι μέτοχοι θα κληθούν να εγκρίνουν τις οικονομικές καταστάσεις του περασμένου έτους και να απαλλάξουν τα μέλη του διοικητικού συμβουλίου για τα πεπραγμένα της χρήσης του οικονομικού έτους 2010. Να σημειώσουμε ότι η γενική συνέλευση είχε προγραμματιστεί να γίνει την περασμένη Κυριακή, αλλά πήρε αναβολή λόγω έλλειψης απαρτίας.
Πηγή: www.k-tipos.gr