1η Θρακο-Mακεδονική “SYNERGEIA”
20 Μαΐου, 2015
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, στο πλαίσιο της πολιτικής για τη διαμόρφωση ενδοπεριφερειακής καταναλωτικής συνείδησης και οικονομικής αλληλεγγύης, διοργανώνει την «1η Θρακο-Mακεδονική “SYNERGEIA” προώθησης τοπικών προϊόντων», που θα πραγματοποιηθεί στις 22 Μαΐου 2015, στο ξενοδοχείο ARCADIA στην Κομοτηνή.
Η εκδήλωση έχει ως στόχο τη σύζευξη προϊόντων της ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης με τον ευρύτερο τουριστικό χώρο, τους ξενοδόχους, τους χώρους εστίασης και τους χώρους αναψυχής και ειδικότερα τη συνέργεια (SYNERGEIA) των παραγωγών του διατροφικού τομέα, των μεταποιημένων προϊόντων, με τον τομέα των υπηρεσιών (ξενοδοχεία, εστίαση, αναψυχή), ώστε να αναδειχθούν τα τοπικά προϊόντα, οι ιδιαίτερες γεύσεις και να εμφανίζονται διακριτά στην επαγγελματική κουζίνα της περιοχής, κατά την τουριστική περίοδο και όχι μόνο.
Επιδίωξη, επίσης, είναι να γνωριστούν μεταξύ τους οι παραγωγικοί φορείς, τα παραγόμενα τοπικά προϊόντα και οι υπηρεσίες, να κερδίσουν αθροιστικά, να συνδιαμορφώσουν, αλλά και να γίνουν πρεσβευτές της Θρακο-Μακεδονικής κουζίνας με Πολίτικα στοιχεία, μέσω των φιλοξενούμενων επισκεπτών.
Επιπρόσθετος στόχος, είναι η πραγματική στήριξη των τοπικών επιχειρήσεων, των εξαίρετων τοπικών προϊόντων, των αγροτικών, κτηνοτροφικών και μεταποιημένων (τροφίμων και ποτών κυρίως), για την ανάπτυξη της περιφερειακής οικονομίας και η εισροή πόρων.
Στην 1η “SYNERGEIA” οργανώνονται τρεις παράλληλες εκδηλώσεις, η «παρουσίαση-έκθεση» τοπικά παραγόμενων προϊόντων (όχι εμπορευόμενων, ή αντιπροσωπευόμενων), η ημερίδα ανταλλαγής απόψεων, θεμελίωσης της ενδοπεριφερειακής επαγγελματικής συνεργασίας και προαγωγής δικτυώσεων όπως παραπάνω αναφέρθηκε. Παράλληλα, διοργανώνεται και η παρουσίαση της Θρακο-Μακεδονικής κουζίνας, με Πολίτικα στοιχεία, από τη λέσχη αρχιμαγείρων βορείου Ελλάδας.
Ακόμα, στη διάρκεια των παραπάνω εκδηλώσεων θα υπάρχει η δυνατότητα για Business-to-Business (B2B) συναντήσεις των παραγωγών με τους υπεύθυνους αγορών των ξενοδοχείων, τους υπεύθυνους μεγάλων μονάδων εστίασης και των δικτύων διανομής των super market.
Πηγή: www.k-tipos.gr