Έρευνα του Επιμελητηρίου Καβάλας για τον τουρισμό στο Νομό

21 Μαρτίου, 2012

Σύμφωνα με την έρευνα, που πραγματοποίησε η εταιρεία ICAP, το 46% των ερωτηθέντων απάντησε ότι επέλεξε το Νομό Καβάλας ως προορισμό διακοπών, μέσω σύστασης από το φιλικό περιβάλλον τους.

Ενδιαφέρον προκάλεσαν τα συμπεράσματα της έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία ICAP, για λογαριασμό του Επιμελητηρίου Καβάλας, σχετικά με το τουριστικό προϊόν του Νομού Καβάλας. Τα βασικά σημεία της έρευνας παρουσιάστηκαν το πρωί του περασμένου Σαββάτου, σε εκδήλωση που διοργάνωσε το Επιμελητήριο. Την παρουσίαση παρακολούθησαν οι βουλευτές Νομού Καβάλας, ο αντιπεριφερειάρχης, εκπρόσωποι του Δήμου και άλλων τοπικών φορέων.Τα ευρήματα

Σύμφωνα με την έρευνα, το 46% των ερωτηθέντων απάντησε ότι επέλεξε το Νομό Καβάλας ως προορισμό διακοπών, μέσω σύστασης από το φιλικό περιβάλλον τους. Το 17,7% μέσω του διαδικτύου, το 10% μέσω κάποιου τουριστικού πράκτορα και το 4% μέσω της συμμετοχής σε κάποια τουριστική έκθεση, ή μέσω διαφημιστικών εντύπων. Το 49% διέμεινε σε ξενοδοχείο της περιοχής και το 28% σε ενοικιαζόμενα δωμάτια. Το 85% δήλωσε ικανοποιημένο από την καθαριότητα, την εξυπηρέτηση και το κόστος διαμονής. Στον τομέα της εστίασης (σ.σ. φαγητό), το 65% δήλωσε ότι το κόστος ήταν χαμηλό έως κανονικό, ενώ το 35% θεώρησε τις τιμές υψηλές. Η συντριπτική πλειοψηφία των ερωτηθέντων, επίσης, χαρακτήρισε την ποιότητα ικανοποιητική έως άριστη. Το 70% απάντησε ότι έμεινε ικανοποιημένο από τις υποδομές, τις επιλογές εξόδου, την καθαριότητα των δημόσιων χώρων και τη φιλικότητα των ανθρώπων. Επίσης, το 75% δήλωσε ότι θα επισκεπτόταν πάλι την περιοχή και το 79% ότι θα σύστηνε το Νομό Καβάλας ως τουριστικό προορισμό στο φιλικό του περιβάλλον. Τέλος, θετική εντύπωση στους επισκέπτες άφησαν οι παραλίες, η θάλασσα, η φυσική ομορφιά και η φιλοξενία των ντόπιων. Στα αρνητικά ανέφεραν την έντονη παρουσία κουνουπιών, την ελλιπή καθαριότητα και την ελλιπή υποδομή σε δρόμους σε κάποιες περιοχές. Το 57% των τουριστών διέμεινε πάνω από έξι μέρες στην περιοχή, ενώ τα περισσότερα έξοδα αφορούσαν τη διασκέδαση (εστιατόρια, καφέ, μπαρ κ.λπ.), σε ποσοστό 42%, τα ψώνια (σε ποσοστό 18%) και τα αξιοθέατα (σε ποσοστό 17%).

Πηγή: www.k-tipos.gr
eXTReMe Tracker