Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευση Καβάλας υλοποιεί και συντονίζει το πρόγραμμα “ICT Integration in Primary Education”
15 Μαΐου, 2013
Στο πλαίσιο Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Δια Βίου Μάθηση», με Εθνική Μονάδα Συντονισμού το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ), η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευση Καβάλας υλοποιεί και συντονίζει το εγκεκριμένο πρόγραμμα Comenius Regio, με τίτλο “ICT Integration in Primary Education” με έναρξη από την 01/8/2012 και διάρκεια (2) δύο έτη.
Πρόκειται για ένα έργο διακρατικής συνεργασίας με την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης της Τραπεζούντας Τουρκίας. Το έργο στοχεύει να προσδιορίσει τις γνώσεις και δεξιότητες των εκπαιδευτικών στις Νέες Τεχνολογίες, τους παράγοντες που επηρεάζουν την ενσωμάτωση τους από τους εκπαιδευτικούς στην εκπαίδευση, την ενίσχυση καινοτόμων εφαρμογών διδασκαλίας και την ανταλλαγή καλών πρακτικών για την ένταξη των Νέων Τεχνολογιών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Το πρόγραμμα για την υλοποίηση του βασίζεται σε μια ευρεία επιστημονική συνεργασία καθώς από ελληνικής πλευράς συμπεριλαμβάνονται ως τοπικοί εταίροι: α) το ΤΕΙ Καβάλας, β) το Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης για το Περιβάλλον, τον Πολιτισμό & την Αειφόρο Ανάπτυξη (MIO/ECSDE) με έδρα την Αθήνα, γ) το Διαβαλκανικό Ινστιτούτο Δημόσιας Διοίκησης με έδρα τη Θεσσαλονίκη και δ) δύο Δημοτικά Σχολεία της πόλης (2ο Δ.Σ. Καβάλας και 10ο Δ.Σ. Καβάλας).
Στις προγραμματισμένες δράσεις του προγράμματος προβλεπόταν συνάντηση εργασίας στην Τραπεζούντα, η οποία υλοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα από 7/5/2013 έως 12/5/2013. Αντιπροσωπεία εκπαιδευτικών της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας επισκέφθηκε την πόλη και παρουσίασε τις δραστηριότητες που αφορούν στην εξέλιξη του προγράμματος και έχουν υλοποιηθεί ως τώρα, βιβλιογραφική έρευνα, έρευνα στο πεδίο δράσης, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, ανάλυση και σχεδιασμό των δράσεων που απομένουν. Οι συναντήσεις εργασίας ήταν εποικοδομητικές και πραγματοποιήθηκαν μέσα σ`ένα ιδιαίτερα εγκάρδιο, φιλικό, έντονα δημιουργικό και επιστημονικά παραγωγικό περιβάλλον.
Πηγή: www.k-tipos.gr