Ξεκίνησε το παγκόσμιο ταξίδι της η ιστοσελίδα τουριστικής προβολής της Καβάλας www.visitkavala.gr
15 Φεβρουαρίου, 2018
Παρουσιάστηκε σήμερα το μεσημέρι, στην αίθουσα «Φίλιππος Β΄» του ξενοδοχείου Airhotel Galaxy της Καβάλας, η νέα ιστοσελίδα Visit Kavala που δημιούργησε η «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» για να προβάλει τουριστικά την Καβάλα σε όλο τον κόσμο.
Στην παρουσίαση παραβρέθηκαν η δήμαρχος Καβάλας, Δήμητρα Τσανάκα, ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, Κώστας Αντωνιάδης, η πρόεδρος της «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» Αναστασία Ιωσηφίδου, ο γενικός διευθυντής της δημοτικής επιχείρησης Ευστράτιος Μαρουλάς, στελέχη της επιχείρησης και της ομάδας ανάπτυξης της ιστοσελίδας που είναι μια από τις πιο σύγχρονες, περιεκτικές και καινοτόμες σε διεθνές επίπεδο.
Ανοίγοντας την εκδήλωση παρουσίασης της ιστοσελίδας η δήμαρχος δήλωσε «σήμερα ο δήμος Καβάλας ανοίγει ένα καινούργιο παράθυρο, ένα νέο πρόσωπο προς τα έξω με την λειτουργία της ιστοσελίδας visit Kavala.
Ένα πρόσωπο όπως το θέλουμε όλοι οι Καβαλιώτες. Ανοιχτό, αισιόδοξο, χαρούμενο, φιλόξενο πρόσωπο, για να αναδείξει τις ομορφιές αυτού του τόπου, την πολιτιστική κληρονομιά, την πανάρχαιη ιστορία του χωρίς να παραλείπει να υποδείξει τις δυνατότητες ανάπτυξής του.
Ευχαριστώ όλους και είναι πολλοί, που συνεργάστηκαν μέχρι να φτάσουμε στην σημερινή μέρα. Ιδιαίτερα την «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» και σας καλώ να ανακαλύψουμε με μια άλλη ανοιχτή ματιά την Καβάλα των ονείρων μας.
Είναι σίγουρος ότι το ταξίδι που ξεκινά σήμερα το visit Kavala έχει τις ευχές και την υποστήριξη όλων των Καβαλιωτών αλλά και όλων όσων αγαπούν την πόλη αυτή και βρίσκονται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης.
Ας είναι καλοτάξιδη»
Από την πλευρά της η κα Ιωσηφίδου είπε «Θα ήθελα να σας καλωσορίσω στην παρουσίαση της τουριστικής ιστοσελίδας visitkavala.gr , που θα αποτελεί πλέον την αιχμή του δόρατος της ηλεκτρονικής τουριστικής προβολής μας.
Το 2015 η τουριστική επιτροπή του δήμου Καβάλας αποφάσισε για πρώτη φορά την χάραξη ενός στρατηγικού σχεδίου τουριστικής ανάπτυξης, που προέβλεπε την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος μέσα από μια σειρά ενεργειών , μεταξύ των οποίων η δημιουργία εταιρικής ταυτότητας και αμιγώς τουριστικής ιστοσελίδας . Έτσι το 2016 υλοποιήθηκε το τουριστικό λογότυπο και η συνεργασία μας με τον δημιουργό του Σάββα Σαββίδη έθεσε νέες βάσεις στην κατασκευή και λειτουργία του visitkavala . Έτσι πάνω από 50 φυσικά πρόσωπα και 70 φορείς και επιχειρήσεις, συνεργάστηκαν υπό την καθοδήγηση της διεύθυνσης ανάπτυξης της Δημωφέλεια , διαχειριζόμενοι ένα τεράστιο όγκο υλικού και πληροφοριών που μέσα από το visit kavala θα έχει στη διάθεση του πλέον ο δυνητικός επισκέπτης μας . Χρειάστηκαν πάνω από 10 μήνες επίπονης εργασίας για την διαχείριση όλων αυτών αλλά και για την απόκτηση των απαραίτητων αδειών χρήσης . Αρκεί να πω ότι απαιτήθηκε ένας μήνας εργασίας, για την άδεια χρήσης του σήματος μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς της Ουνέσκο.
Η Δημωφέλεια και εγώ προσωπικά είμαστε περήφανοι καθώς σήμερα παρουσιάζουμε μια από τις ποιοτικότερες και αρτιότερες ιστοσελίδες σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η οποία είναι χρηστική όχι μόνο σε αυτόν που αναζητά ή σκέφτεται να επισκεφθεί την Καβάλα , αλλά και στον επισκέπτη μας ή και τον ίδιο τον δημότη, μέσα από ένα σύνολο καινοτομιών που πρωτοεισάγει . Για να μη κουράσω θα αναφερθώ επιγραμματικά σε τρεις από αυτές .
Το calendar όπου ο επισκέπτης της ιστοσελίδας ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για το τι γίνεται , που γίνεται και πως θα πάει από κει που βρίσκεται , όσον αφορά εκδηλώσεις, παραστάσεις , διοργανώσεις event κλπ.
Το trip planner το οποίο λειτουργεί ως ένα ιδιότυπο καλάθι αγορών , όπου ο επισκέπτης της ιστοσελίδας επιλέγει και τοποθετεί μέσα ότι τον ενδιαφέρει από την πλοήγηση του και στο τέλος σχεδιάζει το ταξίδι του πάνω σε ένα ημερολόγιο τοποθετώντας αυτά που επέλεξε στις ημερομηνίες που επιθυμεί .
Τελευταίο το media center μέσα από το οποίο ο καθένας μπορεί να λάβει ηλεκτρονικά φωτογραφικό υλικό και άδεια χρήσης του , ελαχιστοποιώντας το χρονικό διάστημα αλλά και τις εργατοώρες που απαιτεί μέχρι σήμερα η εργασία αυτή.
Τελειώνοντας θα ήθελα να πω ότι το visitkavala αλλάζει πλέον την εικόνα της Καβάλας όχι μόνο προς τα έξω, αλλά δίνει την δυνατότητα και σε όλους εμάς τους Καβαλιώτες , να δούμε και να γνωρίσουμε την πόλη μας με μια άλλη ματιά. Είμαι σίγουρη ότι εκείνοι που θα λατρέψουν το visit kavala είναι οι ίδιοι οι Καβαλιώτες , όπως άλλωστε έχει συμβεί με εμάς όλους στη ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ.
Καλώ όλους τους φορείς και τους δημότες της πόλης , να επισκεφθούν την τουριστική μας ιστοσελίδα και μέσω αυτής και των social media να ανεβάσουμε την Καβάλα ακόμη πιο ψηλά τουριστικά και πολιτιστικά.»
Στην συνέχεια στελέχη της «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» παρουσίασαν την ιστοσελίδα και τις καινοτομίες της στους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης και τους προσκεκλημένους.
Η εκδήλωση παρουσίασης της ιστοσελίδας www.visitkavala.gr ολοκληρώθηκε όταν η κα Τσανάκα πάτησε το κουμπί και έστειλε τις εικόνες της πόλης και του δήμου μας να ταξιδέψουν στον παγκόσμιο ψηφιακό ιστό.